ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

چهارشنبه، آذر ۱۸، ۱۳۸۳

دوباره بنام عدالت و با کمک قضات

با سلام ...

در آلمان:
به بهانه عدالت و با کمک قضات در رواج بی عدالتی
در آلمان نظام وظیفه اجباریس هست، اما چونکه خرج زیاد دارد و اینجا هم بایستی صرفه‌جویی کرد، از هر چهار جوان یکنفر را برای نظام‌وظیفه انتخاب می‌کنند. و سعی هم می‌شود از هر قشری برای انجام وظیفه بردارند. حال یک جوان به دادگاه شکایت کرد و گفت این بی‌عدالتی هست که من را برمیدارند اما دیگری را نه. و دادگاه به او حق داد و گفت که انتخاب اشخاص ناعادل هست و یا باید همه به نظام‌وظیفه دعوت شوند یا نظام‌وظیفه داوطلبانه باشد. همانطور گفتم پول اینرا که همه را به نظام‌وظیفه دعوت کنند ندارند پس چاره‌ای نمیماند که خواست احزاب سرمایه و راست را برآورده کنند و نظام‌وظیفه را داوطبلی کنند. اما خب میدانیم داوطلب براحتی پیدا نمیشود مگر با فشار. یعنی فقیران را فقیرتر کرده و راه پیشرفت را برای اکثریت قشر پایین چنان مسدود کرده تا به خیال بیرون آمدن از فقر به ارتش روند تا از جان و مال سرمایه‌داران دفاع کنند (مثل آمریکا).
بنام عدالت سیستم را نه فقط اینکه ناعادلانه‌تر خواهند کرد بلکه چنان ضداخلاقی که منیکی شرم میکنم از اعمال و افکار بشر:
سرکوب و نادان و ناآگاه نگه داشتن قشر پایین و فقیر و مسدود کردن اکثر راه‌ها برای بیرون آمدن از دایره فقر( با کمک اعتیاد، تلویزیون، گران بودن مدارس خوب و ...)و با فریب این ناآگاهان و با کمک واژه‌هایی مانند عدالت و آزادی و ...بنام دفاع از عدالت و آزادی و حق آنان به دفاع از جان و مال دارندگان گماشتند.
ای بشر که میتوانی زیباترین باشی، چرا اینقدر زشتی!!؟؟



از هلند:
نمیدانم خوشحال بشم، بخندم،داد بزنم یا امیدوار باشم. یارو از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۸ هزاران تن مواد شیمیایی که در جنگ علیه ایران و کردها استفاده شد به دولت و دست‌اندرکاران عراق فروخت، حالا بعد از بیست سال تازه دستگیرش کردند. حالا کی دادگاهیش میکنند تا آزادش کنند، بماند.

هیچ نظری موجود نیست: