ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

دوشنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۸۵

حجم و تاب تحول

دقت کنید و تحلیل با خودتان. وقتی فلسطینی​ها بجان همدیگر افتاده​اند

ورود اولین وزیر عرب مسلمان به کابینه اسرائیل، اعلام شد!

و توجه به این نکات: ایالات متحده قویترین کشور دنیا هست و اروپایی​ها هم درک کردند که قدرت و سرافرازی در تسخیر و تسلط بر ملل دیگر نیست و جدایی و انزوا با استقلال کلی فرق دارد، که فقط در اتحاد و با هم می​توانند اسقلال خود حفظ کنند. وقتی که اتحادیه اروپا دو کشور دیگر به میان خود پذیرفت و ۲۷ کشور متحد شدند، "ما" به بهانه​ها مختلف به جان همدیگر می​افتیم. تسلط و زورگویی به دیگران را اتحاد می​نامیم و خیال می​کنیم استقلال در جدایی نهفته هست. آیا واقعا خیال می​کنیم که به تنهایی توان مستقل شدن داریم. امروزه بیش از دیروز باید برای استقلال و سرافرازی دست به دست همدیگر دهیم و با هم پیش برویم. البته این به این معنی نیست که یکی دست مان بگیرد و ما را به دنبال خود بکشد و به نام "اتحاد" زور گوید و حکم راند!
حجم و تاب تغییر و تحول نداشته باشیم، محکوم به فنا هستیم! آنانی که درک می​کنند، خوش بحالشان و آنانی که سخت در تعصب خود غوطه​ور شده​اند، گر درمقابلشان سکوت کنیم، ما را هم با خود به اعماق تاریکی خواهند کشانید!!

۱ نظر:

ناشناس گفت...

[url=http://mmuggbootssale.co.uk/]cheap ugg boots[/url] mepku [url=http://abercrombiex.co.uk/]abercrombie outlet[/url] awrxh [url=http://moncleruko.co.uk/]http://moncleruko.co.uk/[/url] oddok [url=http://thomassaboc.co.uk/]http://thomassaboc.co.uk/[/url] ibcbu