ای صاحب فتوا ز تو پر کارتریم با این همه مستی ز تو هُشیار تریم
تو خون کسان خوری و ما خون رزان انصاف بـده کـدام خونخوار تریم!؟
خیام

سه‌شنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۸۶

نفهمیدم!!

چندیست که من فقط با فایرفوکس (روباه آتشین) میام اینترنت. امروز با اکسپلورر امدم و دیدم وبلاگ خودم (یعنی این صفحه) میخواهم باز کنم، اخطار میدهد" (مختصر):
download
blogspot[1] - file
from http://gilehmard.blogspot.com/
open save abort details
open زدن هم فایده نداشت، باز و بار نمیکرد.
منکه نفهمیدم چرا!؟ فقط هم همین صفحه. صفحات دیگر مثل همیشه باز میکرد. کوکی ها و تمپهای اینترنت را پاک کردم، فایده نداشت، بازم باز نمیشد. کد را نگاه کردم چیزی حالیم نشد، ضبطش کردم تا برم یک وبلاگ امتحانی درست کنم و یکی یکی خطوط کد پاک کنم ببینم اشتباه از کجاست، دیدم که در آدرس جدید باز شد.
رفتم توی قالب همین صفحه و یک save tepmlate changes زدم و بازم فاید نداشت، باز و بار نمیشد که نمیشد. آخر یک - به قالب اضافه کردم و بعد s. t. c. که دیدم باز میشود. منکه نفهمیدم. فقط هم همین صفحه، با ایینه و صفحه سبک چنین مشکلی نداشتم.
آیا شما هم تابحال با چنین مشکلی برخورد کردید و اخر متوجه شدید کرم در کجاست؟؟



پ.ن.
فراموش کردم بگویم: بعد از مدتها بالاخره وقتی شد و امدم اینجا و بعد هم وقتم چطور تلف شد. این اینترنت اکسپلورر لعنتی، هرگز ازش استفاده نکنید!!! از صاحبش بیشتر مرض دارد.

هیچ نظری موجود نیست: